Deze Kawasaki GPZ600 hebben wij nu ongeveer 2 jaar in ons bezit.
We hebben hem toendertijd bij ongeveer 50.000 km op de teller gekocht van MADRacing.nl
Motorblok is toen bij 38.000 uit elkaar geweest en helemaal nagezien.
Blok loopt netjes met de originele Kawasaki koffiemolen sound.
Wij gebruiken hem al die tijd al voor woon/werk (Alkmaar <-> Amsterdam) en heeft ons nog nooit in de steek gelaten.
Start altijd netjes al moet de accu na afgelopen winter eigenlijk wel vervangen worden.
Op dit moment heeft de motor 75000 op de teller staan.
Vorig jaar winter heb ik de GPZ tussen de file stapvoets rijdend, in een hevige sneeuwbui zachtjes neergelegd, daarom is 1 uitlaatdemper geschaafd en zit er nog steeds een scheur in kuipruitje.
In zijkuipjes zitten ook een 2tal scheuren doordat ze bij hoge snelheid los zijn gekomen van hun bevestiging aan de voorkant (nu aangepast).
Tandwielen + ketting zijn 2 maanden geleden vernieuwd en ook zit er een hagelnieuwe achterband bij (Continental).
Mijn vriendin heeft hem ook nog bereden als 25 Kw motor door een schroef in de gashendel.
25 Kw uitdraai wordt meegeleverd en is ondertekend door MADRacing.nl.
Op kenteken staat dit niet vermeld; over legaliteit van deze manier van afvoeren zijn zeer veel topics te vinden: de ene zegt dat het wel mag, de andere niet -> zelf uitzoeken/bepalen dus…
Verders heb ik de standaard dempers ooit eens vervangen door nieuwe RVS exemplaren (zelfbouw) met een “ietwat” aangepaste sound.
Kortom: niet een hagelnieuwe superdeluxe fiets, maar wel eerlijk en voor iemand die met beperkt budget toch lekker wil rijden.
Reden van verkoop is de aanschaf van een fiets met een wat nieuwer bouwjaar en liefst Yamaha (zie user profiel…)
SVP mailen bij interesse naar m_de_jong500 apestaartje hotmail.com
|